5 Mayıs 2010 Çarşamba

BUGÜN HIDIRELLEZ!

















Unutmayın, pişman olursunuz! Biz bu gece Köks'le dilekler listemizi yapıp, bozuk paralarla beraber kırmızı bir keseye koyup, bahçedeki gülün altına bırakırız. Sonra, güneş doğmadan oradan alınması gerektiğinden zavallı Köks'ün saat 04:00 gibi bahçeye tayini çıkar ve kırmızı kese eve getirilir. Bozuklar kırmızı bez parçasına sarılarak bir sonraki Hıdırellez'e kadar cüzdanda taşınırlar. Bir de yarın yapılacaklar var:
* Evin musluklarını açıp biraz su akıt,
* Süt, yoğurt gibi beyaz şeyler ye, iç,
* Ayaklarını sürüye sürüye çimenlerde yürü,
* Bir ağaca sırtını yasla.
Başka başka?

6 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Bir çoğunu bilmiyordum ama bizde kırmızı bir keseye koyup gül ağcının altına gömeriz parayı ve dileğimizin yazılı olduğu bir kağıdı hatta, ev isteyenler ev resmi çizer taşlarla..
Sevgiler...

Türkün Acun Sanlı dedi ki...

Valla yaptık bakalım bu sene de, hayırlısı :)Sevgiler!

Adsız dedi ki...

Bahabr geldi sevinçliyiz Bursaspor şampiyon oldu çokkkkkkkk mutluyuz !
yeşil-beya bir pasta yaparsın artık :)
Emel alvan

Damla T. dedi ki...

Ben önemli olan "inanmak" diye düşünür; isteklerimi sembolize ettiğim kağıtları evdeki çiçeğin toprağına gömerim :) Bu sene unuttum yapmayı, ama geçen seneki dileklerimin hepsi gerçekleşmişti.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım nerdesin,ne zamandır yazmıyorsun,merak ettim.Sevgi ile öptüm.....

Türkün Acun Sanlı dedi ki...

Damlacım, bu sene tören yapmayı unutmuş olsan da inşallah gönlünden geçenler gerçekleşir ;)

Emelcim, valla biz de coştuk burda, farz oldu yeşil-beyaz bir pasta, çok öptüm!

Zehra Hanım, çok sağolun, valla tamamen tembellikten, çok şükür iyiyim yani:) Ben de sizi öpüyorum!