19 Ocak 2010 Salı

PAZAR FİLESİNE DÖNÜŞ



Ben yaklaşık 1 ay önce fark ettim. Ibeking çok güzel birşeye öncülük ediyor. Pazar Filesine Dönüş sayfasında, naylon torba kullanma çılgınlığına dur diyor. Mutlaka ziyaret edin ve kendinize yıllarca kullanabileceğiniz alışveriş çantaları edinin. Bunları Ikea, Migros ve Carrefour'larda bulabileceğiniz gibi kendinize bir pazar filesi de örebilirsiniz. Benim gibi dümdüz atkıdan başka birşey öremeyenlerdenseniz annenize, anneannenize sorun. Muhakkak bir dolabın dibinde yıllar önce kullanılıp sonra unutulmuş, annemin yeşil filesi gibi, bir file bulacaklardır :)

Benim artık bir mavi bir de yeşil çantalarım var. Planlı alışverişlere bunları mutlaka götürüyorum. Pazarcıların ve kasiyerlerin şaşkın bakışları altında "torbaya gerek yok, çantama alırım" diyorum. Fark edip soranlara da elimden geldiğince anlatıyorum. Herkese mutlu günler!

Hiç yorum yok: